مشکین شهر|  به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و با شعارنهضت حسینی و خدمت مردمی صورت گرفت

سخنرانی رئیس اداره بهزیستی مشگین شهر پیش از خطبه های نمازجمعه

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی رئیس اداره بهزیستی مشگین شهر به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، به ارائه گزارش از عملکرد اداره بهزیستی پرداخت.

صفر بصیرت رئیس اداره بهزیستی مشگین شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد علی فیاض بخش و اشاره به تأسیس سازمان بهزیستی در سال۱۳۵۹ گفت: سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی و در راستای تحقق عدالت اجتماعی مشغول فعالیت می باشد.

وی با اشاره به وظایف حوزه‌های تخصصی اظهار داشت: این اداره به بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از مددجویان و توان خواهان توسط حوزه های تخصصی توانبخشی و امور اجتماعی خدمات ارائه می دهد 

همچنین با اشاره به پرداخت ماهیانه بیش از ۶۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان و توان خواهان از ساخت ۵۵ واحد مسکونی و پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای ۱۳۹ نفر جامعه هدف خبر داده و بیان داشت : عملیات تکمیل ساختمان نگهداری معلولین شهید فیاض بخش در قره درویش پس از سالها وقفه با مساعدت نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل و فرماندار با ۶۵  درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد و امید است با همت مسئولین و خیرین محترم تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

 وی در پایان ضمن تشریح برنامه های حوزه پیشگیری گفت: پایگاه های دایمی شنوایی شناسی و بینایی سنجی با هدف پیشگیری از معلولیت ها در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

کد خبر 112608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد